Meer weten over Design on a Dime Home Makeover?
Design on a Dime Know How's
Lang is het ons al duidelijk dat met een goed interieur het gevoel van een "thuis" staat of valt.
Design on a Dime is ooit begonnen in Spanje in 2001 onder de naam MasterMatch Interieur. Dit was in de tijd dat geld geen issue was en zeker niet in Zuid Spanje waar het geld in overvloed aanwezig was. Bij het inrichten van een huis waren er eigenlijk geen budget restricties. Dit maakt het natuurlijk erg makkelijk want alles is dan te koop. Erg leuk voor de designer. Maar ook wel erg makkelijk.
In Chicago, vanaf 2007, zijn we een eigen bedrijf begonnen op het gebied van Home and Lifestyle produkten (wholesale/groothandel) waarmee we in heel Amerika aan winkels en groothandelaren leverden. Vanuit deze positie hebben we vele winkels en ook prive personen geholpen een perfect, inspirerend interieur te creeeren.
In deze periode, toen de eerste tekenen van recessie zich aandienden, hebben we een begin gemaakt met het inrichten en doen van Home Makeovers van huizen gebaseerd op het Design on a Dime principe; ruimtes opnieuw inrichten met gebruik van alle producten die in een interieur aanwezig zijn en daar eventueel een aantal nieuw aan te schaffen items aan toevoegen.
In 2012 hebben we deze trend van Design on a Dime in Nederland verder uitgebouwd.
Nu de recessie echter weer enigszins achter ons ligt, zien we dat de vraag naar totale packages in de "More" prijsklasse steeds groter wordt. Fijn is het dat we ons nu ook weer op dit segment kunnen richten door het aanbieden van planning, design, aankoop en uitvoering van complete projecten.
Design on a Dime is ooit begonnen in Spanje in 2001 onder de naam MasterMatch Interieur. Dit was in de tijd dat geld geen issue was en zeker niet in Zuid Spanje waar het geld in overvloed aanwezig was. Bij het inrichten van een huis waren er eigenlijk geen budget restricties. Dit maakt het natuurlijk erg makkelijk want alles is dan te koop. Erg leuk voor de designer. Maar ook wel erg makkelijk.
In Chicago, vanaf 2007, zijn we een eigen bedrijf begonnen op het gebied van Home and Lifestyle produkten (wholesale/groothandel) waarmee we in heel Amerika aan winkels en groothandelaren leverden. Vanuit deze positie hebben we vele winkels en ook prive personen geholpen een perfect, inspirerend interieur te creeeren.
In deze periode, toen de eerste tekenen van recessie zich aandienden, hebben we een begin gemaakt met het inrichten en doen van Home Makeovers van huizen gebaseerd op het Design on a Dime principe; ruimtes opnieuw inrichten met gebruik van alle producten die in een interieur aanwezig zijn en daar eventueel een aantal nieuw aan te schaffen items aan toevoegen.
In 2012 hebben we deze trend van Design on a Dime in Nederland verder uitgebouwd.
Nu de recessie echter weer enigszins achter ons ligt, zien we dat de vraag naar totale packages in de "More" prijsklasse steeds groter wordt. Fijn is het dat we ons nu ook weer op dit segment kunnen richten door het aanbieden van planning, design, aankoop en uitvoering van complete projecten.